Schrijf hier jouw review. Alvast bedankt!

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
27 entries.
Laurens wrote on 29 March 2017 at 13:56:
In 2014 kocht ik tijdens een expositie op Slot Zeist een bestaand tweeluik: De Chicks. Deze twee chicks kregen een mooie plek in mijn huis. Toen ik in 2015 de liefde van mijn leven tegenkwam, wilde ik niet zomaar een foto van ons twee aan de muur; ik wilde een interpretatie van onze liefde door Claudia in dezelfde stijl als de Sissies. Zo werden de eerste mannelijke Sissies geboren: mijn vriend en ik door de ogen van Claudia. Bijna twee jaar prijkt dit prachtige schilderij (te vinden onder de naam K&L) bij ons aan de muur. Inderdaad: bij 'ons', want afgelopen zomer zijn we gaan samenwonen. Daarin zagen mijn lief en ik een mooie reden om bij Claudia nog een opdracht in te dienen: we wilden de Sissies op een groot doek (180X55) boven onze kast hebben hangen. 'Sissies Lost In Doetinchem' werd geboren. In het najaar van 2016 hebben we dit prachtige schilderij bij Claudia opgehaald in Amsterdam, waarmee inmiddels vier kunstwerken van Claudia aan onze muur zijn komen te hangen.
Viola wrote on 7 March 2017 at 21:35:
Ik ben erg blij met het schilderij dat Claudia speciaal voor mij heeft geschilderd. Het schilderij heet Mademoiselles en heeft een mooi plekje in mijn huis. Ik had aan Claudia de kleuren en de gewenste style doorgegeven en verder mocht zij mij verrassen en haar creativiteit de vrije loop laten gaan. Toen ik het zag was ik meteen in love! En nu nog steeds! Bedankt Claudia!!
Eline wrote on 7 March 2017 at 19:25:
Met geld dat we voor onze bruiloft hadden gekregen wilden we graag een schilderij aanschaffen. We hebben eerst tussen het bestaande werk van Claudia gekeken, maar toen vertelde ze dat ze ook speciaal iets voor ons kon maken, naar onze wensen. Dat sprak ons erg aan. Nadat we hadden besproken wat we wilden en welke kleuren ons aanspreken is ze aan de slag gegaan. Het is toch spannend om af te wachten hoe het wordt, we waren dan ook erg nieuwsgierig. We konden nog een keer in het atelier komen om te zien hoe het werd. We zijn heel blij met het eindresultaat en het heeft een mooie plek gekregen in onze woonkamer.
Jeroen wrote on 6 March 2017 at 10:21:
Claudia heeft voor mij een schilderij gemaakt op basis van een foto die ik heb aangeleverd. Het ging om een foto die ik tijdens een lange reis heb gemaakt en wilde hier graag een mooi schilderij van. In overleg hebben we hier een plan voor gemaakt en is Claudia aan de slag gegaan. Claudia gaat secuur te werk en alle contact en communicatie rondom het werk verliep goed. Toen ik het schilderij te zien kreeg overtrof het mijn verwachtingen en het heeft hier nu een mooie plek aan de muur! 😄
Sabine wrote on 5 March 2017 at 14:25:
In november 2013 kocht ik mijn huidige woning, een nieuwe start die wel wat vrolijks kon gebruiken. In mijn zoektocht naar een passend schilderij viel mijn blik al snel op bloemenvelden in warme frisse tinten. Toch, vond ik het iets missen. Geen persoonlijke touch, geen emotionele waarde. De oplossing lag dichtbij. Claudia had wel eens schilderijen laten zien en ik was benieuwd of zij niet in opdracht iets voor mij kon maken. Een persoonlijke intake over wat het schilderij moest uitstralen en een paar geheimpjes erin verwerkt resulteerde in het prachtige Floral Happiness, waar ik nu iedere dag van geniet. Een aanrader! Claudia weet je persoonlijke wensen perfect naar een schilderij te vertalen met een verhaal van waarde. Doen dus!
Wilko wrote on 13 February 2017 at 10:51:
Wat een geweldig concept en wat een leuke hebbedingetjes!!! Het past in elk interieur en je wordt er erg vrolijk van, niet alleen van de Sissies maar ook van de grachten, de bloemen en de vissen ..... Topkunstenares. Wilko
Elly wrote on 8 February 2017 at 16:21:
We hebben de kleine kopjes van de sissies in de kast staan en ze worden elke dag gebruikt! precies de goede maat en ze blijven heel erg mooi. Ook de theeglazen zijn prachtig. We hebben al heel veel kopjes cadeau gedaan, prachtig origineel geschenk