Schrijf hier jouw review. Alvast bedankt!

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
27 entries.
Andreas Martijn wrote on 8 October 2023 at 18:16:
Wij hebben het prachtige schilderij "New Beginning" aangeschaft omdat het ons aansprak, zowel de sprankelende kleuren die precies bij ons interieur paste, de echtheid van de zilverberken die op zich al prachtige bomen zijn, maar vooral ook de dromerige blik naar de toekomst wat het oproept. En Claudia die het schilderde is met haar sprankelende enthousiasme een kunstenares met passie die ze ook op het schilderij weet over te brengen. Wij hopen nog lang van dit schilderij te kunnen genieten, en wie weet weet ze ons nogmaals te verrassen met iets wat wij graag willen aanschaffen. Wij blijven haar in iedergeval op de voet volgen.
Jessica wrote on 8 June 2023 at 05:58:
Aan het einde van de zomer 2022 zag ik een foto/ kort filmpje van een schilderij in wording van Claudia. Vanaf het eerste moment dat ik dat zag, werd ik nieuwsgierig naar het eindresultaat. Een paar weken later deelde Claudia het schilderij, maar nu af!! Kunst vind ik mooi, maar heb er niet heel veel mee. Maar dit schilderij, het liet me niet los. Vlinders zijn in ons gezin een symbool geworden๐Ÿฆ‹. De kleine tekentjes van boven, het is goed๐Ÿ’–. Dit schilderij, een vrouw in het wit, omringd met vlinders...voor mij het symbool van onze zus in de hemel...Het is goed๐Ÿ’– Aan alles voelde ik dat dit schilderij hoort bij ons in huis. 3 jaar geleden gingen we als gezin Blok met mams en paps een weekje naar Rhodos. In gedachten en ons hart ging onze zus ook mee. Het schilderij kwam eind september aan in Nederland vanaf Rhodos. Het cirkeltje is hiermee rond. Het moet zo zijn. Het zijn de kleine geluksmomentjes van het leven๐Ÿ’–๐Ÿฆ‹
Arienne wrote on 3 September 2022 at 15:59:
Toen ik Memory Lane zag, dacht ik โ€ฆ die is voor mij! Een prachtig schilderij, waar ik dagelijks van geniet. Een pad, dat niet alleen herinneringen oproept, maar ook nieuwsgierigheid opwekt naar een nog onbekende toekomst, met nog op te bouwen herinneringen. Ik raak er nooit op uitgekeken!
Willem Peeters wrote on 25 August 2022 at 10:15:
Onlangs heb ik het schilderij โ€˜de Zonnebloemenโ€™ van Claudia gekocht. Een prachtig, kleurrijk werk waar je vrolijk van wordt. Het schilderij komt te hangen in mijn vakantiewoning in het oosten van Nederland. Het past helemaal in die vakantiesfeer. De communicatie en afspraken over de levering gingen erg soepel met Claudia. Claudia is een topper!
Anita Cuperus wrote on 24 August 2022 at 19:22:
Claudia is een zeer getalenteerde jonge vrouw. Iedere keer weer wordt ik gegrepen door verwondering voor haar talent. Een geschenk Gods, waarmee ze haar prachtige schilderijen zo heel in haar eigen stijl, op het witte doek weet tot leven te brengen. Heel blij was ik dus ook met het naambord wat ze zo even "uit haar mouw" schudde voor onze taverna. Ik weet zeker dat we in de toekomst nog heel veel zullen gaan genieten van nieuwe verrassende werken. Ga zo door Claudia, je maakt de wereld een stukje mooier met je betoverende schilderijen
Mariska Schreur wrote on 22 August 2022 at 15:51:
Wij zijn erg blij met het prachtige naambord wat je voor ons gemaakt hebt. De mooie bougainville en tekst vallen goed op,wat ook onze wens was. Dankjewel Claudia๐Ÿฅฐ
Ali Turnalar wrote on 16 October 2020 at 13:39:
De beleving en passie van Claudia manifesteert zich op haar levende passie voor kunst. Wat zich weergeeft op het doek des levens. Een reis samen met Claudia door haar passievolle kust ! Een levende kunst. Een vlucht uit het drukke dagelijkse leven om een andere wereld te gaan betreden waar rust heerst. Het is een ware genot voor het menselijk oog. Het menselijk lichaam en ziel worden een geheel met de kunst van Claudia een gevoel van bezinning. Wat een onvergetelijk moment terwijl je met beide benen op de grond staat even en dan wordt je wakker het was een droom een leuke droom ! Echt betoverend werk heeft Claudia iedere compositie, contrast en achtergrond zo levensecht zo mooi zo levendig. Even weg van alle zorgen de vrijheid de liefde alles heeft Claudia op het doek gezet wat een prachtig mens. Met haar passie heeft zij bewezen wat uniek zijn is in deze tijd. Heerlijke schilderijen mooi om in huis te hebben en op kantoor een mooi stukje levensechte levende natuur tussen vier muren ... ! Ali Turnalar
Eric en Karin Wijtmans. wrote on 19 July 2020 at 19:16:
Heel blij zijn wij met het schilderij van Claudia, het heeft een mooi plekje aan de wand gekregen. Een kleurrijk schilderij, die past bij ons nieuw interieur. Prachtig Claudia!
Ruud Goezinne wrote on 13 July 2020 at 20:10:
Wij volgen al een poosje Claudia in haar creatieve ontwikkeling via galeries en facebook en hebben recent een van haar werken aangeschaft. Het doek is een prachtige weergave van pioenrozen geschilderd in rose witte pasteltinten, met heel mooie vel rode en groene accenten. Inmiddels heeft het schilderij een mooie prominente plek verdiend in onze woonkamer. Aanvankelijk op een gestucte witte muur. De kracht van het schilderij vroeg uiteindelijk om een andere achtergrondkleur. De wand in de woonkamer is inmiddels in pastel geel over geschilderd en komt het schilderij hierdoor vele malen beter tot zijn recht geholpen door twee plafondspotjes die het schilderij 's avonds prachtig uitlichten ! Kortom , we hebben niet alleen een prachtig schilderij in huis gehaald, maar ook de humor en spontaniteit van Claudia zoals we haar hebben leren kennen. Wij zijn super blij met deze aanschaf !
Dennis wrote on 6 January 2019 at 12:10:
Met Claudia werken is altijd een feestje. Ze is supercreatief, heeft goede ideeen en de schilderijen zijn helemaal top! Ze heeft 3 keer een schilderij op maat gemaakt en we zijn er erg blij mee. Tussentijds houdt ze je op de hoogte van de voortgang (is altijd weer voorpret;-)) zeker aan te raden!!
Steven wrote on 22 October 2018 at 12:08:
Claudia verrast me steeds met haar wisselende onderwerpen. Al heel lang geleden zag ik een expressief bloemenkunstwerk voorbij komen - en ik dacht: die wil ik! Nu, al heel wat jaren later, ben ik nog steeds blij met het expressieve doek. De kleuren en het materiaalgebruik blijven boeien. Trots om "het vroege werk" van deze topper in huis te hebben. Tnx Claudia!
Stan wrote on 23 September 2018 at 11:10:
Ik heb maar liefst 3 schilderijen van Claudia aan de muur hangen en ik ben er nog elke dag heel erg blij mee. Ik ben mid 2017 naar een nieuwe woning verhuisd en ik was druk bezig met de inrichting. Ik had al een keer een schilderij van Claudia gekocht (Vissen!) en dat was mij erg goed bevallen dus ik heb Claudia vervolgens benaderd en zij heeft mij uitgenodigd om naar een van de exposities te komen om haar collectie te bekijken. Een prachtige collectie schilderijen waar ik maar moeilijk uit kon kiezen ๐Ÿ™‚ Claudia heeft mij toen aangeraden om enkele schilderijen te proberen en dit was een uitstekend advies. Ik heb vervolgens na enkele dagen een keuze gemaakt voor een schilderij van de Amsterdamse grachten en een schilderij genaamd Royal Affairs! Een schilderij is iets heel persoonlijks en Claudia denkt echt met je mee hierin. Een absolute aanrader!
Erick Laurens van Mil wrote on 13 September 2018 at 15:20:
Het was als liefde op het eerste gezicht toen ik het schilderij โ€œWowโ€ zag. De dominante kleur rood staat voor emotie en kent vele gezichten. Woede, gevaar, maar rood staat vooral bekend als de kleur van de liefde. De afbeelding, een explosie van rood,groen, geel omarmd door een netwerk van wat ik het beste kan omschrijven als nerven van een blad. De nerven houden als het ware als een net de compositie in toom. Herinnering aan verloren liefde en tegelijk een openbaring van een geluksgevoel. Als ik het schilderij bekijk is het net of ik thuis kom. Het straalt voor mij liefde, geluk, rust en geborgenheid uit.
Marian Buch wrote on 13 September 2018 at 10:49:
Na het zien van een schilderij van Claudia, dat mij deed denken aan een foto die ik had, heb ik gevraagd of zij eenzelfde schilderij voor mij kon maken. Het schilderij herinnert mij aan het moment van de foto tijdens een mooie dag in New York. Na de eerste versie kon ik nog aangeven dat ik net wat andere kleuren zou willen en zo kwamen we tot een mooi eindresultaat. Claudia denkt met je mee en zorgt zo voor een persoonlijk schilderij precies zoals je het wil. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar iets specifieks!
Willem Peeters wrote on 12 September 2018 at 11:06:
Ik heb intussen twee werken van Claudia en ben er erg blij mee! Schilderij 'Sissies Slot Zeist' is een groot werk en hangt op een mooie plek in de keuken. Ik word er erg happy van en hij blijft boeiend. Landschap 'Sunny Day' is een kleiner werk maar erg mooi door zijn eenvoud en kleuren. Erg leuk dat Claudia nieuwe richtingen opgaat en dat ze mensen echt betrekt bij haar werk en exposities!!
HBO wrote on 12 September 2018 at 08:26:
Ik volg Claudia al jaren en ben sinds een jaar in het bezit van haar schilderij genaamd de Alchemist. Witte huizen met rode daken dat lijkt te staan in de Toscaanse heuvels. De wit/rood/blauwe kleurencombinatie doet het prachtig op mijn muur en trekt onmiddellijk de aandacht van iedereen die de woonkamer betreedt.
Yvonne in 't Veld wrote on 22 September 2017 at 11:43:
Al geruime tijd waren wij op zoek naar iets kleurrijks voor aan de muur van onze woonkamer. Via een vriendin kwamen wij in contact met Claudia. Na een gezellig telefoongesprek en wat interieurfoto s van onze kant is het schilderij 'in t veld' ontstaan. Zeer persoonlijk omdat het onze achternaam is. Een prachtig exemplaar waarbij we vele kleuren kunnen toepassen. Een blikvanger in onze kamer. Het is, op aanraden van Claudia, een groot doek geworden. Staat geweldig op onze grote muur. We hebben het schilderij zelf opgehaald in Amsterdam. Eenmaal op zn plek bleek er een piepkleine beschadiging in de verflaag te zitten. Waarschijnlijk door het vervoeren. Claudia bood meteen aan om het te komen herstellen. SERVICE van 'de zaak'!! Inmiddels is Claudia bij ons thuis langs geweest en genieten we volop van de kleuren 'in t veld'! Wat een aanwinst!
Petra & Wim wrote on 13 June 2017 at 16:54:
Heel erg bedankt voor het prachtige bloemenschilderij, dat nu een echte blikvanger is in onze woonkamer! Bijzonder om zo'n uniek werk aan de muur te hebben. Na een restyling van onze woonkamer (fris kleurtje op de muren, nieuwe banken, fauteuils en gordijnen), gingen we op zoek naar iets moois voor aan de muur. Toen we op jouw site belandden, wisten we direct dat we een werk van jou wilden. Jouw schilderijen spraken ons direct aan, niet alleen de vrolijke bloemenvelden, maar ook de mooie landschappen. We vroegen je om iets speciaal voor ons te maken, afgestemd op onze voorkeuren en de kleuren in ons huis. Vier weken geleden zijn we bij je thuis geweest om onze wensen door te spreken. Je nam de tijd en adviseerde ons om vooral niet te kiezen voor een te kleine maat. In de weken die daarop volgden, ontvingen we om de zoveel dagen een foto van het schilderij in wording. Heel leuk om zo de voortgang te kunnen volgen! Toen was het schilderij af en bleek het nog mooier dan op de foto. Toen we het schilderij kwamen ophalen heb je ons het een en ander verteld over de gebruikte technieken en materialen. We wensen je veel succes verder met je schilderijen, exposities en Sissies-artikelen!
Claire Bommeljรฉ wrote on 12 June 2017 at 18:37:
Een jaar geleden zijn wij verhuisd naar een heerlijk nieuw groot huis. De muren waren nog leeg en de moeder van Claudia, een oud-collega, attendeerde mij op het werk van Claudia. Zo kwam ik uit op het schilderij 'Toscane' ter inspiratie en koos zelf een foto van het landschap uit in de buurt van ons nieuwe huis waarmee Claudia aan de slag ging. Claudia kon ons erg goed adviseren over de maat en de invulling van ons schilderij en gaf gedurende de opdracht regelmatig informatie over de voortgang van het doek, middels foto's en video's....erg leuk! De communicatie is erg prettig en vlot. We zijn heel blij met het eindresultaat en het heeft een mooie plek gekregen in onze woonkamer.
Cristel en Evert de Graaf wrote on 19 April 2017 at 18:55:
Vandaag precies een jaar geleden kregen Evert en ik het prachtige kleurrijke schilderij 'Italiaanse huisjes' van Claudia cadeau. Een heel bijzonder en persoonlijk trouwcadeau voor onze Italiaanse bruiloft afgelopen zomer. Het schilderij hangt in onze eetkamer en we kijken er dagelijks met veel plezier naar. Zo begeven we ons toch nog dagelijks in het mooie Italiรซ ๐Ÿ™‚ Dank lieve Clau voor dit bijzondere cadeau!